תצוגת לילה

מתן קירשנבאום
Matan Kirshenbaum

הכיכר המסחרית

בהנחיית: ברק פלמן

matankirshenbaum@gmail.com

בזמנים בהם אנו חווים שינויים קיצוניים בהרגלי הצריכה של החברה; אם במודעות צרכנית עד למעבר לרכישה אונליין,
המסחר צריך להתאים את עצמו. השפעות של מדיניות העדפת הולכי רגל על פני רכבים, מודעות אקלימית, ערנות לבזבזנות הצריכה וכעת גם הקורונה ששינתה
מקצה לקצה את החשיבה על המרחב הציבורי, מייצרים הזדמנויות חדשות ומחזקים את העובדה כי הגבולות בין מסחר, בית, עבודה ומרחב ציבורי מטשטשים עוד ועוד.

פעולות כמו אחסנה, אספקה, שילוח וניהול מלאים, משתנות. אין כיום צורך שבעל חנות יחזיק את מלאיו על שטח נדלן יקר, כשם שאין צורך שצרכן יסחוב לביתו מוצרים כאשר
הוא יכול לקבל אותם ברחפן הביתה. השטחים מתפנים ומשתנים וניתן לראות בעיר כשטיח מרחבי המתפרס בין בניינים. הנחת היסוד של הפרויקט היא שעל מנת להחליט על רכישת מוצרים השיווק לא יעשה על ידי מאסות של מכירה אלא על ידי אסטרטגיית בידול אשר תאפשר ללקוחות להשתמש במוצרים או לחוות אותם בפועל, טרם רכישה. ביטול חווית התשלום תייצר מצב בו המסחר יהיה בעקיפין בעוד שהחוויה תהיה בקדמת הבמה. האירוע הוא המוצר.


Close